Det sista samtalet på ett och halft år

Gick upp 6 i morse för att prata med Robin på flyggplatsen. Börjar kl tio så jag sitter i det mörkar köket och äter en stillsam och ledsen frukost nu. Han lätt helt slut i telefon men ändå glad. Nu dröjder det ett bra jävla tag innan vi ses igen >.< ussch jag tycker verkligen att det här är jättejobbit, hela grejen att han åker. Var helt förstörd igår, grätt med Diana i telefonen, tror det var först då jag insåg det. Ne fy vilken pussy jag är, gråta.......han kommer ju tillbaka.....


Var hemma hos Robin igår oxå och sa hej då på riktigt<3 Det känns verkligen ledsamt<3 men bra på samma gång. Igår fyfan jag var så ledsen att jag inte riktigt visste vaart jag skulle ta vägen. Hmmmm finna fnna minnen har vi skapat.....

Åh baby du kommer ha det så jävla gött i Japan!! Det kommer bli underbartheten själv!
Goodluck my darling, wish you all luck in the world<3





Hittade den här jättegammla bilden på oss<3 Lite mer än tre årsen
Första gången vi åkte till uppsala. Ett helt underbart minne! Faaan vilka små japan nördar vi var<3




Kommentarer
Postat av: Fanny

<3 vi alla kommer sakna robin så mycket<3

och de är inget fel med att gråta!

2009-10-01 @ 11:30:04
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0