Jag, svininflensan?:O

Jag e sjukis! Hög feber, kan det va lite inflensa må man tror ?Kanske, Hoppas det för då kan jag bevisa  för alla att jag överlever mot alla oddsXD Så nu ligger jag i soffan och väntar på att bli survad med lite kaffe, kanske ladda ner lite film oxå och se om det blir lite roligare.....lyxfällan....

Ska se om jag kan rassla ihop lite Mony floo så jag kan åka till Findland med my darling Diana<3 i okt för att gå på  något härligt J-konvent. Mer pepp på dem danska igentligen, danskarna är så jävla party!
Och imorgon ska jag överraska Robin som fyller 20år! Får se vad jag ska hitta på, kommer bli party!




Hayden Christensen


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: aa, den på blåklockan? :)

2009-09-13 @ 16:05:31
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0