Jag & Choklad




Hahaa =D

Idag fick jag världens bästa bok av mamma! "Damen och Chokladen" Den  beskriver hela mitt live och menning, haha. En dam som har en diskution med chokladen kaka om hon ska äta upp den lr inte. Chokladen svarar henne att det är menningen med livet att för fylla chokladens existen att bli upp äten.  Så hon äter uppden för att vara en good människa och göra chokladen lycklig<3 Fast hon tar risken att få fetta lår, så gulligt haha. Så jävla bra Ät mer choklad!! Bli lite fetta!! Fat power!  hahaha en äkta bibel.

Idag var jag hos doktorn och fick lite tableter sen träffade jag Nana som flög till sthlm idag. Fikade med henne och sånt, träffade Robin och Lo en snabbis oxå. Oh nu sitter jag och ser på en film om brutala physk fall grymt bra!

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0