Helloo! Idag ...

Helloo!

Idag va en bra dag! Läste lite manus i skolan och flumande runt. Dock Blev jag förföljd av nåon snubbe till skolan imorgse lr vad det var, någon rocker  kanske? hmm lite läskigt iallfall när inte gav upp liksom.....haha har  nog  aldrig längtat så mycket att komma fram till skolan innan. Åh vet ni vad jag har redan börjat gå ner i vikt igen*lovely*! Tänker gå ner tio kg igen! Som innan, Sopdiet kanske?

Men idag firade jag mannen i mitt liv!<3 Robin happy birtday darling, 20år idag!<3
Vi bestämnde för att hålla på min överraskning till honom ett litet tag till efter som han drar iväg till GBG i veckan och i helgen blir det födelsedas midda för han! Goodii* FAT food for everyone. Så jag får väll försöka trycka in han överraskning nån stans i det fulla schemat:D
fghjklö.,m bvfghjklö.....nu la min facebook av oxå bäst att jag postar det här inlägget snabbt innan hela internet dör:/

byebye





Robin till vänster

Hela min data har cpat ur så jag kommer inte åt någon nyare bild än den här:/ men men

Kommentarer
Postat av: sae

vad heter du på fb? :D

2009-09-14 @ 23:08:48
URL: http://psilocybin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0