jag höll.....




Jag höll på att sätta i halsen när jag fick det här pappret i handen idag. Paniken steg och pestations ångesten ökade. Vågar jag eller vågar jag inte? Om jag bestämmer mig för att söka kommer jag va en av dem ungasta med minst erfarenhet....med konkurans av erfarna ick amatörer.
1.000 sökande, tio kommer in.....

BUT I WILL TEST MY WINGS!

Fast det är ju nästa fysiskt omöjligt för någon i min ålder att komma in.  Skulle ju va ett mirakle. Om jag bara lyckas ta mig till steg två betyder det så grymt mycket! Helt galet hur svårt det är igentligen är. Att bara ta sig till steg två då är man grymt bra skådis så.....

Tre monologer en och halv månad att hinna träna, kommer det att gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0