Studentskiva

Jag hade världens finaste studentskiva efter mycket "om & meenn" blev kvällen av och den blev super lycklad! Tack alla<3 Maten var äcklig men sällskapet och spriten var underbar<3 Kvällen var så fin och nu jag tänker på det förstår jag inte hur jag ska gå vidare utan att träffa alla varje dag, jag har träffat alla varje dag i 3 år och nu, snart försvinner alla<3 FYFAN (..) Det är jobbigt men jag älskar dem alla så mycket<3 Hösten kommer bli ensam :(
Dubbel up girl! Hela dagen var galen! Göta källare där vi hade planerat från början fuckade upp sig riktig ordentlig! Vi blev tvungna att byta ställe 7 timmar innan skivan>.< helt galet bara för att Göta Källare klantade sig meeen vi kom till ett finare ställe och bättre! Första timmarna var alla sura och uppröda över problemet som uppståt men när väll kvällen drog igång blev allt perfekt! Älskar min klass<3 Tack<3
Alla var så super snygga occh uppkläda helt awesome<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0