Kultser Freak

Your bibel may be Vogue but my is "kulturbilagan......"

Vaknade med ett omåttligt begär efter min kaffe & tidning, classy morgong, yeeah right?
Fågel kvitter och tidiga morgnar med sol uppgång (om ändåå)..romantik släng dig i vägen. Min morgon va snarare ett brutalt uppvaknande på min soffa med avslaget, kallt kaffe och någon som förhastat kastat över  min Bible (kultur sidorna) till mig, i ett försök att hinna iväg till jobbet i tid.

Idag: Jag fundera på att åka till Vitabergsparken & kolla på Kungliga baletten idag klockan 18:00. Skulle va mysigt att krypa ihop med en varm filt runt om sig och trevligt sällskap av kolla på lite dans.

Kväll: Sen senare ikväll ska jag träffa Diana & hennes mammii :D Blir en tidig "Hej då middag" <3 Så söt & skruttiig som vill bjuda på middag<3 My love, my love......börjar för första gången kännas att man snart åker.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0