00:35

Hemma igen från Stats teatern. Jag kan inte säga att jag var speciellt förtjust i förställningen Aniara. Känns om att mer av sceneriet var  för att imponera på publiken än att tillfredsställa oss. Vilket jag kan känna va synd.


Vet ni vad som hände på väg tillbaka da! På vägen hem, när vi alla i familjen var på väg tillbaka till den varma bilen. Gick jag inom 7 eleven för att köpa något att äta efter den 3 timmar långa föreställningen. Tror ni inte att jag träffar på en gammal kill kompis från mellan stadiet. Vi båda blev så paffa att vi bara stirrade på varandra och efter ett tag stammade vi båda fram ett ynkligt "hej", ner tittande i golvet. Ingen aning varför jag skämdes, (?) Känns mer skumt att jag skämdes så. So werd.  Sist jag såg honom hoppade jag runt i ett par förstora platå dojor med en blå kimono och försökte leka tuffa, medas vi båda stog och rökte bakom gympasalen. WTF..l:P ska jag gå och pussa på min lilla katt och sen ska jag sova. God natt.
Imorgon ska jag in till stan med Erika och shoppa <3
byeby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0