Sweden tomorrow!!

Back from camden. Försökt av sluta min jul handel med Liam idag...gick så där. Mer till mig själv som vanligt men jag hittade ett jättefint silver armand till min lilla skruttiga mormor. Imrgon blir de SVERIGE!!! Åh jag saknar alla snyggingar där hemma! + Att de kommer bli så skönt att bli omhändertagen 3 veckor framåt, ingen disk, ingen städning bara avslappning och paket. Väll nu måste jag sno mig ska bara lägga över lite nya låtar till mitt psp sen  ska jag dra till en vän i London bright. Därför att de är typ någon streck på tuben imorgon så jag kan inte komma till flyg platsen om jag åker från min lägenhet
(Köpte den här randiga tröjan ner i Camde :D )
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0