The angry bicth close up!

Okej så arg ser jag inte ut
Blev inget nagel lack eller sex and the city (de sög ju), för jag måste plugga. Åh, jag måste sluta gömma mig i musik och film och börja planera lite fram åt. Planera vad jag vill göra med mina dagar inte inte kolla på hur andra lever sina.  Börja koncentrera mig på att analysera min omgivning och sluta äta / börja banta! Haha ne töntig jag är...jag tränar ju som ett svin anyway soo. + Att hur mycket jag än kollar på sex and the city komme jag aldrig bli en Samanta (Daaam)
Idag fick jag mail av mamma med en mycket trevlig mening i sig;
"vi ska ordna en tid hos en annan massör/ naprapat när du kommer hem. Puss mamma"
Men jag behöver verkligen fixa mina axlar dem är helt paj för tillället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0