En röd rose och en talrik fett

Missade bussen eller snarare sl cpar sig igen!!! *TRÖTTSAMNT* Så jag gick hem igen och gjorde lite lunch och satte på en säsong "Sex and the city."
Igår var det alla hjärtans dag! Jag träffade Mimmis! NO more  bullshit vi satte hos på donken i tc, jag menar finns det inget mer romantiskt än att vara icke notstalgi. Och tro mig det var det enda stället där folk inte åt av varandras ansikten. Vi åt en massa snabb mat !! Muumms, Vi får fetta oss!! Efter det blev det kaffe "and the talk", pratet om vad som har hänt alla år och blablblaa....hur fetta vi kommer bli dagen efter:P Aaa romantiken flödade! Jag fick en vacker rose  hon fick godis:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0