GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

♥Oh my (....) Here we go again! Each year, every February 14 people say this disgusting and nasty things like "I love you", "I can not live without you" or "forgive me my love" and "blablablablbla." Alla hjärtans dag är pricis som ny år, ny år eller dagens efter nyår är den NATIONELLA BAKIS DAGEN precis som alla hjärtans dag är den nationella äckel ord dagen. Alla hjärtans dag är ut tjatat (PUNKT!)

Idag ska jag inte vara kärleksfull snarare elak och dryg, tror jag bara för att alla andra måste vara så älskvärda. Haha ska dra och gyma snart och sen lite senare ikväll ska jag ut och träffa Mimmi för lite romantik och snusk! Vi ska ut fira 8 år och med lite tradition därför att varje år, varje alla hjärtans dag dissar vi alla för att bara hon och jag ska gå ut och fira att vi fortfarande har varandra ↓

Tro mig denna finna tradition kommer efter fuckt up break ups, heartbreak and tired of love, all love nagging nostalgia blabla. Så då blir vi lesbiska för en dag och firar lite because thats love ♥
But It look like someone love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0