Nattens äventyr

Ja tyvärr så vann vi ju inte i natt men vi var ju helt klart coolast där ute på plan med våra läder tights och nitbälten!! Men vi höll oss kvar till halv 4 på morgon  i alla fall  vilket är ganska bra jobbat:) Fy så trött jag var när jag kom hem idag, jag höll mig vaken i mer än 24 timmar! Buur fan värre än att rava (!) så nu när jag äntligen fick  chansen här 5 på eftermiddagen dagen efter att krypa ner till kojs för lite sömn. Men nu har jag master huvudvärk och  extremt ont i kroppen (helt handikappad!) istället. Haha jaa det var riktigt trevligt igår dock cpade man ju ut där 6-7 på morgon efter ha druckit 5 power king och 3 kaffe. Jag och Julia cpade ur där till frukost i matsalen som duracell kaniner på knark:D Men hade kul igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0