Slut på fina ord

Sorry peolpe men jag tänker inte cedusera länge, take it or leave it. Tror inte ni finner något intresse i det här iallafall, just bulleshit feelings and stuff. Men faan jag orkar inte! Jag måste få skriva av mig och detta är pricis det jag tänker göra. Döm om ni vill eller vad ni gör. Tror inte änns ni finner en åsikt i det. DET ÄR SOM VARNINGS TEXTEN PÅ CIGGARETPAKETEN" VARNING DETTA KAN DÖDA DIG!"
Vi ser det, vi vet det om det men vi analyserar det inte. Vi bockerar dem obehagliga orden, uterslåter dem, vi noterar dem bara men funderar inte öve innebörden. Pirics som ingen kommer att känna någon gemenskap eller notering av det jag tänker skriva nu.

ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST
Jaaag orkar inte mer! Igår var droppen jag orkar inte vara ute ibland folk längre. Mitt physke tar kål på mig. Min luft tar slut och jag får svårigheter att andas och hela mitt syn sätt basseras på golvet. Det ända jag ser är golvet,golvet är min punkt. JaG FÖRSTÖR BARA FÖR ANDRA! FÖRSTÖR DERAS NÖJEN! Jag orkar inte, jag klistar på ett skönt och falskt leende som igentligen inte betyder något. Jag kan inte hålla en konveration elle värre fortsätta en. jAG KÄNNER MIG SOM EN ORM (...) Bryr mig inte, jag orkar inte....
Förlåt men jag är ledsen. Ja orkar inte mer

Mitt huvud spelar mig några spratt och dem sker allt oftare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0