Tjockis Dag!

Hej Hej
Idag har jag haft mig något av vad jag skulle vilja kalla för tjockis dag! Mummisgt & gott<3 Sov hos camila i natt efter som vi var ute på Rocks igår! Mycket trevlig, Nicklas började brinna! Lite roligXD Haha ne fy vad hemskt jag låter när jag skriver det så där men det är sant hans kläder fattade eld på något mystiskt sätt efter vi vart ute och rökt...så när vi var på väg ner för trappa kunde man se små rökmoln komma puffande upp ur hans kläder, hans rump bandana hade fattade eld. Lugnt han lever än, vi han släcka elden i tid!:P BTW rocks hade en väldigt syngg DJ eller var han deet? Eller så var det jag som var för ful, inte riktigt säker på det nu när jag faktist tänker efter (mmmmm)*dagens filosofiska tanke. *
Kvällen var trevlig inget märkvärdig men helt okej. Haha men I morse var det grymt, hela morgon helt perfekt med hemma bio och frukost med en smula kaffe! Så det ska va ju :) I'm loveling it(....) Ne, nu ska jag och min kexchoklad kolla på lite kdrama byebye

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0