Från i tisdags elller vad var det(?)

I tisdags eller var det kanske måndag..(.nee,) tror det var tisdag i alla fall var jag med Fanny & Niklas. Jag var lite lite ledsen så Fanny och Niklas tröstade mig, Fanny gav mig en sup och Niklas bjöd på bio. Väldigt gulligt och mysigt<3  Jag och Fanny spelade wii (SUPER MARIO) Upp och ner  sprang vi och hoppade runt hemma hos Niklas medan han själv var och gymmade. Personligen tycker verkligen att Fanny & Niklas passar ihop,dem är så gulliga ihop dem två Wii nördarnas (Återkomst.) Sötast ever.....om ni frågar mig. Ne jag blir glad av dem två!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men din lille tuss!

2010-01-08 @ 19:15:42
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0