En dry martin med strimlade pankakor

Härliga måndag! Då vet att det bara är 4 dagar kvar innan vi får sova ut igen. Samma sak året runt, 365 dagar betyder det att vi tänker den tanken 344 gånger om året, kanske? Fantasilöst! För varje måndag när klockan ringer runt 6 tiden på morgon känner man samma sak ( att hur mycket bättre det skulle va att kasta den i golvet)  Ne måndagar, måndagar dem kan vara härliga dem med (hmm) som idag! LÖÖÖN!

Jag är ett aktivt barn! Som idag!! Idág hann jag med en del gymat, teater, pluggat, tandläkan...blablablaaa(ointresantasaker)

Svängde förbi Jonas & Agnes och kollade in deras snygga och hippig lägenhet! Den var grymnt snygg och mysig! Älska<3 SÅ söta dom bjöd på pankaor och martin med en härlig efterät av vattenpipa (lovely) Dock var vi alla tre lite kassa i köket efter som pankaorna mer liknade strilmlad kebbab meeen sjukt gooda var dem!! Tro mig. Sen drack vi lite, snackad hade gött.

Sen träffade jag pakeman, mimmi, niklas och Fanny i stan en snabbis och snackade lite shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0