(!!!!!!)

Goood kväll! Kom precis ut ur duschen efter att ha tränat i 4 timmar (pust & stön) Men måste man så måste man. Helgen kommer bli galen! Men grym så klart, det är ju jag som är ut (då ska man ha kul till varje pris.)
Fredag konser på fryshuset och Lunaci, Lördag åka limo och festa galet:D
Men fram till helgen är det ända som gäller är skola,träna och sova>.< But but!
+ att jag försöker planerna min London resa!! AHHAAWWWWW!!!  + att jag vill ha en ny jaka (hmm) Ska försöka få med mammi till stan och shoppa lite kanske?:P MMm ja man vet aldrig vad som kan hända.
Ne nu ska jag försöka sova vart en lång och tung dag och morgonen ser fan inte ljusare utXD OMG.....(PUST & STÖN)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0