Happy new years peopl! <3

2009 slutade helt perfekt, den BÄSTA fest på hela året måste jag säga! Helt klart ett grymt NY ÅR! Super <3
Mitt 2009 började som ett helvete med konstiga kärleks bajs och bla bla bla bla (....) Men det året slutade med att läka alla problem under året och öppnade helt perfekt. Nu vet jag varför jag älskar mina vänner THEY NOW HOW TO PARTY! AND SO DO I♥
Jag hade så roligt! Lagade good mat tillsammans, drack jävla massa sprit, lekte, dirty(..),dansade, bastade smällde raketer och massa andra saker som jag inte skriver här....;D
Hahaha jaa och så har vi Danne btw som råkade ut för en lite olycka när han skulle smälla rackter (dyng rakt ), Han skade hande och höll på att smälla av den (panki panki panki) Meen Som tur hade vi vår egna lilla nurse, mimmis som fick plåstra om hans hand.
♣♦♣♦♣
New years party pice!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0