Kaffe hos Diana

Vad har man hittat på mer i veckan da? (Hmmm) Joo har vart med Diana (SÅ KLART LIKSOM). Åkte ditt för att dricka lite kaffe och snacka lite shit.....Ni vet "GIRL TALK"
Men bara det vanliga då, inget ovanligt här inte. slå varandra med kuddar, måla varandras tånaglar rosa, plocka ögonbrynen ja men du vet sånt tjejer görXD
Synda bara att kaffe tiden blev indragen. Det fick bli kalla energi drycker och klibbiga nudlar / kedje räknade vid fönsterrutan :D
När jag var där fick jag en lite julkapp oxå! SÅ JÄVLA FIN!!!! Tack baby<3<3<3 Ett lite skönhets kitt, från Japan tror jag eller aa något Asiatiskt var det väll. Men tror mig det var helt bedårande!  thnxthnxthnxthnx<3
Kolla så fiiiinnnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0