Ojojo, här hittade man roligheter

Jag kom pricis över denn bästa ian ever! Ladis lisen

En sida av "PLAYER'S" FÖR KOMMANDE "PLAYER'S"

Så här var det jag kom och tänka på en sak som hände i sommras när jag och mimmi var på väg ner till gbg med våra "TÅG MÄN" för att in ta Metaltown. På tåg resan mellan skåne och gbg kom en kille på, och började prata och han började rå ragg (men diskret....såklart) Hans plan var "sex på toan" och lyckades nästan....mrn drt blrv ingrt toa brsök! Men han lyckades hafa numerna iallfall meen .....våra "TÅG MÄN" berättade om en bok som heter "THE ONLINE GAME BY DEREK LAMONT". Bokens författare är en mycket skicklig player som raggat upp allt han vill från sopor till Paris Hilton. Våra "TÅG MÄN" berättade hur kille som pricis suttit brevid oss använt den teckniken redn från början när hans rumpa landade på sättet mitt imot vårat.

Under hela resa tänkte jag över vad "TÅG MÄNNEN" sägt och allt dom sa hade stämnt vad killen som raggat gjort. OCH SÅ HÄNDE DET! På vägen hem från gbg! När jag på väg hem från metaltown står i toa kön på tåget vem är det inte då som kommer om inte han!
Men den söt tjej i handen!
Jag bara ; OMMMMMG HAN LYCKADES, DEN FUCKERN!

Och elak som jag är var jag ju bara tyungen att att gå fram och hälsa när jag såg att han fick panik av att se mig och förökte putta tjejen tillbaka för att ta en annan toalet.




så nu när jag låg här på soffan kom jag och tänka på den boken:P Och gissa vad jag hittade en hel sida + att denna bok låg på näst bästa plats enligt sidan:P


http://www.becomeaplayer.com/bookstore.htm

Kommentarer
Postat av: sae

Ja, en killkompis till mig har också snackat om den där jävla boken och att det verkligen fungerar! jag fattar inte. EN BOK KAN LEDA TILL KNULL? wtf? Äckligt ju. Är vi tjejer så förrvirrade att vi inte fattar att det är ett knep för att få oss i säng?

2010-01-06 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0