Tillbaka från helgen

En helg av EXTREMT HÅRT FESTANDE! Men nu har jag jätteupp min söndag blev pole dance och sedan soffan (PERFEKT.) So now I'm back :)
Fredag blev det en utekväll på rocks av mycket shotande...sen är det lite svart. Tror någon bräde runt på mig *hmmm*. CP kväll men kul! Rätt vänner allt som behövs.

Lördag Backis som fan men tog en återställare på pizza hut *Charmit* (....) Ne jag var faktiskt där för att fira Camilas 19 års dag så jag passade på med en återställare samtidig. Well det var mysigt förutom några brudar längre ner  på bordskanten disskuterad att dem sätt mig på rocks kvällen innan (....)
-Ussch sånt hatar jag! Jag är ingen elak människa och jag bits inte sååå varför inte komma och säga hej istället för att diskutera mig tre stolar bort :O Don't get it...sånt gör mig paranoid. Jag är prat glad så. I allafall jag tog en öl och slutade lyssna om hur dem diskuterade min sailor dress och gav min uppmärksamhet till födelsebarnet.
Se blev det Harrys för några till öl och firande av födelsesbarnet och någon timma senare var det bara att springa vidare för att  mötta upp nästa gäng! För lite klubbandeXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0