True love

Jag har funderat mycket under mina 18 år, över "M.R Right". Jag är ingen tjej som tror på kärlek vid första ögon kastet eller evig kärlek..Meeen kanske på ordet två dock.
Insikt, ett underskattat ord...jag insåg( jag fick en insikt) precis att jag lämnar mina TVÅ största kärlekar (MINA LIVS KÄRLEKAR) kvar här.. i lilla Sverige. Och det är först nu, jag förstår att jag måste lämna två av de finaste människorna i mitt live kvar..här....det blev jävligt jobbigt nu. Varför söka kärlek när man missar de underbaraste och de eviga som man redan har "TWO".
Det ligger under näsa på en, Å ändå...så över väger jag att flytta:/

♥ Love you two so much ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

gumman jag älskar dej sitter nu å gråter efter som jag vet att du åker snart. O jag är så glad över att du stannar här på min födelsedag. <3

2010-07-16 @ 22:15:24
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0