Ett hej då samtal

♣♥♣♥
Shiit jag sitter här i min säng och små gråter för mig själv:( (tönt på mig)
Jag la precis på mitt sista telefon samtal med Nana ♥ många månader framåt nu kommer jag inte höra av den söta lilla skrutten:(
Om tre timmar åker hon till Japan och stannar där för att plugga och leva livet (...) faaan det känns bra men ändå jätte jobbigt (...) Jag kommer sakna henne så jävla mycket, ni förstår inte! Hon är mitt hjärta!! Hon har alltid funnits där och hon är en av dem finaste och vackraste personerna jag vet! ♥ Ååh nussen , hela hon är så jävla underbar! Bajs nu blir jag depprimerad(..) Hon är så sjukt fin! Hon är en av dem få finaste människorna jag vet och har ibland mig. My dare, dare love I will miss so fucking much! You know that!<3
Hon kommer äga så hårt där borta i Tokyo och glänsa över alla!
P.s ÄLSKAR DIG OCH HA DET BÄST NU!

Vist är hon bedårande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0