silent night

  • Hade sång idag som avslutande lektion. Som alla dem andra lektionerna laddar vi sten hårt för "the EXAMS" nästa vecka (stressad). Men vi laddade även för jul konseren och cabbare den 11 decmber! Oh så sjukt spännande med jul konser!  Vi övade på silent night idag först på engelska..sen svenska, tyska och isländska. Haha skön combo eller hur ? :P
  • Hmmm men shit , de känns som jag spricker ibland! Jag vill bara åka hem till Sverige för tillfället...bli om pyslad och lite omhändertagen. Min inre egosist vill ha kärlek. Men igentligen är de bara en dålig usrsäkt för att jag vill Faila typ. Så fort en uppförsbacke närmar sig vill jag bara lägga mig ner och rulla ner igen sakta men säkert. Men fuck you inre  failer - I'm fucikng awesome and everybody els kan fuck themself. I'm going to this even if they have to cut my legs of.
Haha oh my, oh my, jag säger ju det " I need love and care", de är inte okej när man börjar pepp skriva till sig själv.
Puss - Måste killa och fixa lite mat tills imorgn

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahah, snart så! :)<33

2010-11-30 @ 09:43:58
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0