London girl in high fever

Feber, paj och piretbay...en oslagbar dejt för en måndag kväll! Blev sjuk under jazz lektionen så jag bestämde mig att gå hem och dränka mig i broccoli paj. Kollar på filmen "Scott Pilgrim vs the world", vilket känns som en blaning mellan ett mumintroll och ett fuck you ( what did the director think?)
Hmmmm inser ganska snart att man sitter i "LIMBO" mellan world eliv/ disny/ konstiga emo skämt och ett fattigt manus med roliga video game effekter.
Well... Mr director time to find your gun?

OMG snart är de EXMS! Oh jag är så orlig över Jazz provet. Jag har fortfarande problem med koreografin,( I don even want to talk aboute todays tap class).  Oh bajsbajs, om jag inte hade feber och va för lat (just nu) hade jag gått till gymmet vid de här lagret gömt mig i en känslosamt adrenalinkick av svett och tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0