SORRY SORRY

  • Äntligen hemma! Ganska tidigt för att vara en måndag. Hade en showing idag på kvällen. Jag och Anna spelade var sin tjock liten Baboska i Jennys chekhov ,"Swan song".  En väldigt fin short story om en gammal skådespelare som gör sin sista förställning ute på en rysk teater.Helt underbart, jag fick bära en "fat sute" (lycklig.)
  • Jag hade en tanken för en stund sen att gå till gymmet och träna eller gå och dans pole dance men på riiiiiktigt. Jaaag tror icke så..."work-holic" på mig. Jag har redan haft yoga, tap, jazz och akrobatik idag. Jag orkar inte mer. Min kropp och mitt fett säger nej! Jag ska nog ligga kvar här i soffan och njuta av min avokado och dricka ett glas rött te. Want to be special to mysel! + Att jag har ballet morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0