Kvällen slutade på sjukhuset

Lång kväll igår! Riktigt lååång kväll! Kvällen slutade på sjukhuset kl 3 på morgon med mig och Anna dansade i dem vita  korridorerna. Allt började hemma hos mig jag, Anna och Maylee satt hemma hos mig och förkrökade och fixade oss för en kväll nere i Camden. Jag bestämde mig för att testa mina nya Halloween linser (svarta), SHIT SNYGGA BTW. Så vi drog ner till Camden för en party kväll när vi kom ner till stället vi valt för kvällen insåg vi att de var ganska dött och att vi var dem ända som klätt ut oss... Borring!!! Så vi begav hos mot baren och börjae klunka ner redbull vodka så fort vi kunde. Efter ett tag började ett Band från New York  att spela (ganska bra faktiskt) Men vad vore en kväll utan vad slagning?  Så jag och Anna började utmana varandra och låt mig säga så här...Anna klarade sina utmaningar bra så nu blir de drinkar med bandet i helgen. Haha inte för jag tror att vi ska gå anyway sooo....IT'S FUCKING HALLOWEEN! THE BEST TIME OF THE YEAR.

Men men back till "kvällen", när vi äntligen kom hem igen och la oss i soffan för att kolla på film började jag känna hur de gjorde ont i mitt öga. De sved och klia som fan och hela ögat blev rött. Jag väntade några timmar men smärtan i ögat gick inte över så jag väckt Anna och vi tog buss till sjukhuset. Vi satt där till 3 på morgon. Fulla och glad sprang vi runt och  muntrade upp dem andra patienterna. Slut endan visade det sig att de var mina linser som fört med sig en ögon inflammation (LÄSKIGT)


Kommentarer
Postat av: lollo

var har hon köpt sina fina röda handskar? :O

2010-11-24 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0