Black vs sweden

Jag blir så jävla ledsen när mina älskade vänner i Sverige sitter hemma och säger att jag inte bryr mig! Ni som är mina nära och kära, som jag skulle bryta alla mina ben i hela kroppen föör. Faan :( Förstår in inte hur mycket press jag är under här just nu och att jag försöker göra så gott jag kan :(
Jag trodde ni litade mer på mig...shiit va ont de gör, ni är ju de ända jag tänker på här borta i ensamheten......
De här ett livs beslut jag har valt och de kommer ta tid och jag måste lägga ner den här tiden annars åker jag ut...
Men varje ledig stund jag får för mig själv försöker jag göra så jag kan få kontakat er eller kolla eran status för att försöka hänga med. SLUTA JAG HAR INTE ÖVERGET ER! Men ingen skulle förstå vad de som händer här borta och vilka mentala saker jag går igenom just nu :(
Önskar att ni förstog, jag vill inte va ego eller framstå självisk...men ni får inte svart måla mig som de svarta fåret när jag faktiskt verkligen försöker.
För jag saknar er så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Erika

gör din grej nu. du har alltid varit en underbar vän till alla och ställt upp. fan nu är det ju alla andras tur att göra detsamma för dig! kämpa på så ses vi till jul! vad önskar du dig i julklapp? ;)



kärlek från Sverige.

2010-10-01 @ 07:30:46
URL: http://meheartit.blogg.se/
Postat av: Johanna

Thanx\3 really needed to hear that<3 Loveyou

2010-10-01 @ 18:46:20
URL: http://Jo
Postat av: Fanny

Gumman det är klart att jag förstår att de är massa o göra. Men jag saknar dej bara så jävla mycket och de är svårt när man inte bara kan ringa dej, och istället för att bara sitta och gråta så klagar jag för jag kan inte komma på nått annat att göra. Jag är ledsen över att det kom fram till dej. men jag hoppas att du förstår mig också. Jag vet inget alls om hur du bor om de är bra eller dåligt. Jag är orolig för dej, Vill bara allt ska vara bra. Förlåt om jag sårat dej det var inte meningen, jag älskar dej

2010-10-01 @ 22:00:24
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: Fanny

Å gumman jag har aldrig tvekat om att du inte bry dej. Jag vet att du gör det <3

2010-10-01 @ 22:42:22
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu känner jag att info har blivit mixed up!

Vi saknar dig och förstår att du har det svårt. Bara jobbigt att leva i ovisshet! Det är det som gjort att folk känt sig bortglömda. Men vi tänker på dig och vet att du gör det samma. Det är ingen som är arg eller ledsen, det är bara jobbigt åt båda hållen.

Men du ska inte vara ledsen utan kämpa med ditt och gör ditt bästa, du förtjänar det!!!!

Om du inte gör det kommer jag och biter dig i tån. ;)

VI ÄLSKAR DIG!!!!!!!!! JAG OCH ALLA ANDRA!!!!!

2010-10-02 @ 00:43:21
URL: http://sissora.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack, jag blev så ledsen när jag trode att ni var arga på mig <3 Men va skönt att ni inte är arga!! :DD Lovar att kämpa <3 Älskar er <3!!!!

2010-10-03 @ 17:17:28
Postat av: Fanny

bra älskling aldrig att vi skulle bli arga på dej <3 älskar dej

2010-10-03 @ 23:07:31
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0