Subtopia Festival 2010

Äntligen hemma! Efter en ganska konstig veckan sitter jag äntligen här vid datorn och stillar mitt facebook beroende.  Kände att mitt internet komplex höll på att få oanade konsikvenser om jag inte fick nörda mig inom en snar framtid, meen nu är allt lugnt igen! *PHUUST*
- Subtopia Festival 2010...åh ja tack! Jag vill så hemskt gärna åka!
"Subtopia är en frizon för kreativa entreprenörer, ett hus fyllt av kultur för både utövare och åskådare.

Föreställningar med några av världens främsta cirkuskompanier blandas med film, dans, konst, bazaar, roliga möjligheter att prova på allt det man ser och skönt häng för alla åldrar.

Föreställningar, festivaler, workshops, utbildningar, konferenser, kulturella kontakter världen över och en möjlighet att förverkliga sina drömmar "

http://www.subtopiafestivalen.se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0