First day at school

Sitter i ett lite rum på Hornsey rode hos min nya klasskamrat, in smygande på hennes rum för att tjuva på hennes Internet. Mitt egna börjar typ inte funka fören näsa vecka (bajs) så just nu är jag Internet hemlös.
Vi sitter i sängen och pratar åh skrattar över den märkliga skoldagen.
Äntligen landat och börjat fixa min super snygga lägenhet! Än så länge trivs jag ganska bra. Min lägenhet är helt ny renoverad och super fräsch med inga heltäcklings mattor i badrummet (lättnad!! För såånt är så jävla snuskigt) Men jag saknar verkligen människorna hemma, har lite problem med lägenhet...*löser sig nog*


First Day at school

OH, MY FUCKING GOOD! Helt galen dag! Jag höll ju på och bajsa på mig i början, jag var så sjukt nervös. Började med att springa runt i lägenhet, grinig över att snabb kaffet var försvagt. Mötte Anna och Hafseen ( Kan inte stav eller utala XD  Jag och Anna har bestämt oss för att kalla honom "Haffi". ANYWAY!! Vi tre möttse för att våga oss till skolan, vår första dag! Jättemysig skola. Vi började med Yoga hela morgon! **MMMMM**

Sedan 3 timmar teori, sen lunch....smart som jag är hade jag ju inte förbäret något så de fick bli vanlig brittisk trekants mackorna.  Sen hade vi AKROBATIK! I typ 2 timmar, läraren var ut plockad från en militär film,  den elaka majoren med  rakad skale. Först tvingade han oss att jogga i 30 min sen 100 setupps, helt utan förvaring...började han skrika och hela ut orde....fast han mjuknade dock och blev ganska cool när han började visa hos små balett snörrar :P Cool! Fast en va dem biffiga killarna råkade tyvär bryta foten (first day at school) To bad. Sjukläskigt..Vi gjorde kullebytor och julade.....massa fystränligt
Sen blev det sång, vår lärare där är värsta Oprasångaren (jätteroligt dock, jag skrattade hela lektionen åt han dålig skämmte)...så jag fylls av lite panik dock :P Jag hoppas han inte förväntar sig att jag ska bli lika bra som han :P
byebye nu måste jag smygga här ifrån och hem tll mig själv
puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0