Fullt Drag

Fullt drag igår! Dag började med att jag satt och hyper pluggade i 9 timmar förutom mina små samtal med paris. Sen började mobilen pipa och jag beslöt mig för att dra till farsta strand för att grilla med lite kompisar. Så på med smink och kläder och in i en buss och så bar det iväg mott farsta. När jag kom ditt bemöttes jag av en extremt  FULL Fanny! Som vingla, skrek och prata göteborska. Hehehe guud det var så kul, hon var så full och söt!<3 Sen när vi drog in efter att vart vid sjön och grillade för att det blev så ryssligt kallt . Så då blev det  skräckis i Javes lägenhets.....och då somnade den lilla tussen i mitt knää, asså fanny<3<3<3 ååh lilla hjärtat. Hehehe fast sen vaknade hon när jag började skrek när en  besatt tjockis försökte döda huvud personen::P HATA SKRÄCK FILMERXDXD

Meeen nu äntligen heemma från läskiga farsta...blev frukost på donken för mig och Fanny<3 Och nu sitter vi och ser på det levande slottet. Den är verkligen helt underbar<3  byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0