Svininflensan

Jävla puckon!!
 ugg så trött på svininflensan (WAKE UP) get over it! Alla bara tjatar om den och blabla bla bla blaaa...
Hade ett snack i skolan igår och folk bara "MAAAN KAN DÖÖÖ"
Och jag bara nää inte riktigt, säg någon som dött i sverige?

Anonym " Jaa, EN....nästa dog i sverige!"

Jag  "Nästan?XD (hur kan man nästan dö?)"

Anonym " Jaa men 100 personer i eropa har dött av den!"

Jag " Men ursäkta mig! Folk dör i canser och lungsjukdomar varje dag! Borde vi inte va ,er rädd för cancer då? Lr kanske bil olyckor?"

Det värsta som är typ möjligt är att antal personer insjuknar samtidit i inflensan och detta skulle drabba skolor och arbetsmarknaden. Vilket är dåligt på många sätt, samt utbildning och arbetsplatserna. sen är dock inflensa in allmänt aldrig bra för vissa grupper men vi är fan inte så att pesten står utanför dörren och knackar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0