School brek and coffie (hand in hand)

They call me *Antikris* bibbidi biibedi booo...poo on you, I don't care if you are grean or blue
En gång hade jag en dröm om att jag satt i kyrkan under jule tiden. Det var bara jag där och det ända som hördes var mumlade från vägarna. Skuggor rörder sig under bänken därför blev jag tvungen att skjuta knäna mot hackan och armarna korsade runt. Hela drömmen slutade med att någon på ut sidan försökte bränna mig inne och att skuggorna  hindrade mina fötter att gå.....
Jaha det var inte riktigt det som hände idag även om det hade vart mycket mer spännande än att lystna på rektorns tråkiga predikan (som varje år, känns lite sorglita att kalla det nostalgi snarare ironir) om att vi nu ska villa och sen komma tillbaka muntra och glad med nya Es i rockarmen. 
¨
Efter kyrkan blev det pussar och kramar
krigs  tjut av lycka and som french kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0