Det regnar




Sitter hemma hos mimmi. Utanför regnar det. Känns som om det kommer bli en soffa dag.
KÄRLEK:

Är du kär just nu? - men usch verkligen inte
Har du någon kille just nu - kanske det
Har du dumpat någon? -  yes and I like it
Har någon dumpat dej? - Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? -.....
Vem kysste du senast? - Hemlis
Vem kramade du senast? - Tefelton
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? -

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Om jag vill
Har du bra betyg? - Aa
Har du fått göra om ett prov någongång? - daaaaa
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  klart
Sköter du dej i skolan? - klart ¨går teater, vi leker ju bara

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -
4
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - mami<3
Trivs hemma? - ja och hos dina i min harry potter skrubb
Har rymt hemifrån ? - Första gången var jag 4XD
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej jag älskar min mamma
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Jag har bott ensam i snart två månader så nej..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - kom igen......

VÄNNER:

Du har vänner? -
verkligen inte!
Du brukar vara med? - verkligen inte!
Vem/vilka var du med sist? - haha för många
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Den frågan kan tolkas mycket länge. Både bra och dåligt.
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja jag sprider kärleken
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - .......


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? -
mmm
När drack du alkohol senast? - 2 timmar sen
Vad var det för sorts alkohol? - öl.
Brukar du dricka alkohol? - aa
Har du druckit öl? - yes soo good 
Tycker du om öl? - aaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0