feedback

*uppsss*
Ja nu har jag vart tillbaka i sthlm i en vecka och jag börjar på min andra nu. Fan va skönt det är att va hemma igen. Kände att mina kräkreflekser höll på att sluta fungerar efter "Min lägenhet uppe på sturepaln....Buur jag ryser.
Borta bra men hemma bäst!<3 Efter att ha get min lever ett breack och nästa levt som nyckterist i tre veckor i lilla skåne land kan jag säga "It's over". haft så jävla kul och jobbigt den senaste veckan men jag ångrar inget.

Good ifall min mamma viste vilka små underbara så altan fester jag har haft senaste veckan. De ända som må ha spårat ganska hårt var när camilas polare mike kom med tre flaskor hem gjort vin / två flaskor rikig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0