Nu börjar Tennis Veckan

Har ännu inte orkat kliva upp ur sängen, vet att om jag gör det kommer jag tvinga ut mig själv på en yoging runda. 5 min more.
Nu har jag intagit Båstada lr det gjorde jag för två dagar sen igentligen. Båstad är väldigt fint och de ha jag tyckt sen jag var liten meeen jag hatar Tennis veckan! Asså fy fan vad jobbig den är. De är bara grymt med massa steckare och sm  går som den har en påle i rumpan. Det ända som extremt bra bra för min del är att jag tjännar grymt med pengar. Efter som jag oftast passar tennis sjärnernas barn.  Men asså det skulle ju va O.K om alla inte beteede sig så illa uner veckan. Men men shit samma....ikväll är det Rix Fm festival nere på strande. Den brukar vara ganska myssig ialla fall.
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0