Underbar vecka!

Vaknade med en baksmälla som krävde en kop kaffe och smink, Tre kopare kaffe senare insåg jag har haft så jävla roligt dem senaste dagarna. Från trädgårds fester, dvärg fester till super pakade på Despa.

Helt underbart och snart ska jag lifta ner till Göteborg med Emme. Vi kommer tävla mott Ellie och Beck - FÖRSTEN TILL GÖTEBORG! På tre dagar! Kommer bli party!

D'espairs ray
DAAM det var kul! Den här gången inget köande. Jag, Diana, Fanny & Rickard hamnade i barnen där vi satte hos och tog en öl medans vi vänade på att bandet skulle gå på scen. Jag vet inte rikigt vad som hände men på något sätt hamnade jag och Fanny i en öl tävligt. Rätt så misslyckad. Men Den snygga bartenden började bjuda mig på massa öl  och med hans polare kom ner och började smygga till mig massa öl och vi starade en ny drick tävlig som han vann överlängset. Haha Någon stans där i mitten av konsern var jag totalt ner super pakad! SÅ jävla roligt. Lyssnade på musik, träffade crewet, flörtade med bardenden / superpakad. Sen släppade Fanny hem mig till Shutang där jag somnade . Puss Fanny<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahah gumman det var underbart! Måste säga att det var ganska kul att släpa hem dej bara för att hitta en full Shutang på golvet:P



Älskar dej<3

2009-07-26 @ 20:14:22
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0