Hem från Adelsö

Vad har hänt mer sen sist? Mycket.....
var på fest igår ut på aldelsö blev lite to much på slutet kanske men vafan.
Vaknade med huvudet i toan där jag blev kvar ett bra tag under morgonen. Efter att letat upp min mössa ibland sovande människor begavs sig jag, åsa och någon annan brud oss av från villan. Men inte riktigt som vi planerat! När vi kom fram till busshållplatsen upptäckte vi att det var två timmar kvar tills nästa buss skulle gå. Jag var fast besluten på att jag skulle hem från denna ö och snabbt skulle det gå. Så vi börjadae varndra i spöregnet 8 på morgon.
 Det blev ett klacksko race i klänning  och stilet mitt ute i regnet på en krokig lansväg( mitt humör var inte på topp då:P)
Efter en timmes gånge genomblöta bestämnde vi oss att försöka lifta fram till färjan. Efter mycket svordomar och fingerpeknade från mitt håll stannade en bonnde. Han plockade upp hos och det blev bondemusik i bil som luktade koskit. Men han var trevlig och pratade gladt på under bil färden.
Han släppte av hos på den andra ön där vi hoppade på en buss mot ekerö och somnade. Frame vi ekerö ringde jag mamma och tvingade henne att komma och hämnta mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0