Ljuva Falstebo

Jag älskar mitt sommar hus! Hela insidan är ny designat av en desiger! Allt nogrant ut tänkt, från top till tå.
 Det är så jävla fräscht, mode tidningar över allt, plastma tv, ljus i olika former och storlekar, pastel färger, nya möbler med vackra design motiv,  allt vackert dekorerat<3 De först jag och mimmi gjorde var att kasta på hos i bikinisarna och rusade ner till den vackra sand stranden där vi blev sittande resten av dagen<3 Vattnet kallt som is men vi kastade hos i det. Njutande av dem 20 graderna i luften<3







Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh gumman vad häliga bilder. Jag saknar dej och älskar dej massa!



Önska jag var där med dej<33

2009-06-27 @ 18:55:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0