Måndag

Idag ska jag till frisören och klippa mig och färga håret, wohoo.  Finely måst hår är så jävla trascht för tillfället så det är banne mig dags.
 Älskar min frisör hon är så jävla cool! Hon är typ 50 och på miner om Lisa Minelli från cabbare.  Hon flyer till New York och Paris  varje fasion show och fixar modellerna ! And yees she is the best. + att jag freakar om hon inte klipper mig efter som jag är så jävla rädd för frisörer och vet inte vad dem kommer göra till mitt hår!

Vaknade pricis men jag orkade inte dra till skolan så jag ligger i mimms soffa och ser på sex and the city, lovely! Ska dra och gymma sen. och sen mötta mimms som har lovat att följa med när jag klipper mig.

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0