20:00

Jag är så jävla bortskämnd att det är äckligt! Får fan det mesta jag pekar på. Kom igen, redan det här året och lite ut av föra har jag fåttt ett psp, usb mine, mobil, system kamra, photoshop, gitar, förstärkare, en resa till england & min 18 årsdag kommer firas i rom, och nu  har jag fått en helt ny data! Igår efter mycket liska och frustation kastade jag min gammla skrutt  data i ******** för att jag var så trött på den.  Men den var iförsig rejält gammal och trögg.
Och nu idag kom min mamma hem med en super fin och super fräsh ny  data bara till mig!<3 Så frässch älskar min mor!<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhhh vad snäll hon är<33

2009-03-24 @ 15:15:39
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0