Ego värld

Jag är trött på den här plantens jätte ego! vad har hänt? Har hela planeten gått och blivit narcissister?......vart man än vänder ansikte träffas man av ett jätte ego. Som inte kan få nog av att prata om sig själv och hur vacker den är.  Vad hände med blyggsamhet? Vist det är väll inte fel att man tycker om sig själv, jag menar det är en skön kontrast i mot tiden när alla spaing runt och skrek att dem hatade sig själva. Men att höra det sjufrya sju är fan tröttsamt. Jag menar whats upp med hela modell hysterin? Face it! Alla kan inte bli det modeller.
Jag är så trött om att alla tjatar om hur bra dem är och hur deras modell drömmar ska gå i upp fyllese....seriöst  vad hände med ordet "ödmjukhet"? Måste hela sverige tvågs matas med lexion så dem iallfall kan så upp ordet?
Fine, de är inte är inte fel att folk kämpar för att förbättra saker i sitt liv och inte bara sitter och deppar utan faktist försökert...men kan hela plast förebilden försvinna. It plastic everyvere!
 Vad hände med orden "Hur mår du", det blev ut bytna mot jätte Jaghet och en bild på bilddagboken. Jag orkar inte med alla jätte egoon, lr typ ordet "tack" är utbyt till "jag vet"!........
Orkar inte med alla själv upptagna cp

Kommentarer
Postat av: Fanny

oj du ser allvalig ut pådetta

jag kan ju förstå visa egon

men jag hoppas du inte menar mig

du vet att jag ger lika mycket som jag tar.

(iallafall försöker)

Älskar dej och det vet du<3

2009-03-26 @ 20:24:09
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0