Klippt mig!

Idag var jag och klippte mig! Det blev jättefin!<3 + att jag passade på att färga håret multi rött! Så nu är det vackert och rött!  Älskar min frisör så cool! Hon reser runt idem stora städerna och fixar under stora modervissningar. Så när jag satt med färgen i håret hör  jag ett " plingaden" från backom drappiret och där står hon med kaffe och ny bakta bullar. Så söt!
Ska se om jag hinner lägga in någon bild imorgon kanske:D Efter klippning drog jag med Beck och Ellie inne på östermalm shoppade. Den delen har verkligen grymt myssiga fike som man inte tänker på, där man kan myssa in sig med med sin latte..och en ciggaret. 

Nu ligger jag i sängen hemma hos mimms och ser på "two and half men" love<3 Imorgon blir det jobb men det är så jävla skönt har ingen skola på onsadagr så sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0