Svininflensan har skördat sitt fösta offer

Ursäkta mig jag är överhyper över hela svininfelensan! Jag tycker ju att det är så töntigt Vist om viruset förvinner några år och kommer till backa som ett "muteratvirus" det är ju en helt annan  fem, absolut! Men nu asså lägg ägg!  Som jag skrev i ett  tidigare inlägg om hur ofarlig den var så tänker väll dem flesta jag har arrgumenterat med så här "fuuuuuck you hhahah" MEEEEN! damdridaaa...

Första offret dog ju nu här i helgen som median påstor sig vara svininflensen men om man slutar läsa rubrikerna på Metro och City så får man ut något annat än propaganda. Mannen som avled nu i svininflensan dog igentligen inte i själva inflensan utan var redan innan allvarligt sjuk och svininflensan var en bidragande faktor i procsen. Jätte hemskt och orturligt, samt dålig tid punkt.

Om jag var dödligt sjuk och fick "någon" slags inflensa eller hög feber skulle jag troligen oxå dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0