Sailor moon

LOVE....nostalgi tripp, omg... älskar sailor moon! Spelar igen roll hur gammal jag blir!  Jag kommer alltid älska den här serien ! Jag kommer ihåg när jag hde spelat in några avsnitt på vehos och mn lille bror råckade ta sönder bandet... haha jaa då blev det hus i helvet! Salior moon är inget som man tar sönder! Kommer även ihåg hur jag brukade vänta på varje avsnitt varje dag för att kunna spela in på bandXD
Nu har jag fixat fram dem första säsongen (dock inte på vehos, det hade ju vart KING men men ibland får man fuska) jag ligger i soffan med en påse chips  och cola coola och kollar på sailor moon<3 Jaa, jag hade ju studentskiva iför går och kände mig lite extra smart där på kvällen när vi skulle hem så jag bestämde mig att promenera barfota till slussenXD  Så nu är jag snoor sjuk. Men kvällen var Awesome <3 verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0