Metaltown!

Det blixtrar och åskar för fullt  här ut på landet! Själv är jag totalt dygn sur pga av att jag precis lekt i stormen med min kamera. Älskar regn, synd bara att bilderna inte blev bättre. Menmen kollar på blite gamla bilder från metaltown 2010. Jag, mimmi, tetra & fanny ROCKADE SÖNDER METALTOWN! Fy fan va roligt vi hade de. Tre finna flickor och en ensam liten pojk. Fest hela dagen lång! Ni skulle bara veta..


Fredagen: Alla e bakfulla och degia. För utom jag som måde toppen, medan alla andra hade supit sönder sig dagen innan, jag hade legat feber, så jag hade inte druckit så mycket. Kvällen innan hade vi suttit ut i hotell trädgården och supit med några fuck up skåningar som hade bajsat på Mangus Ugglas tomt (wii liksom). Jaha fredagen fortsatte med jordgubbar och skräp mat. Lisa kom oxå förbi och hälsade på<3 (Lisa är en fin människa/ världens underbaraste.) När vi alla bestämt oss att de var PIZZA DAGAS fick jag ett samtal. The Academy Of The Science Of Acting And Directing i London är en av världens ledande dramainstitutioner.
http://www.asad.org.uk/syodates/syodates.htm
Dem hade tagit in mig jag hade lyckats! De var lycka mina damer och herrar...jag tror jag grät i 30 minXD De är en väldigt fin teater skola. Så när goda nyheter kommer vad gör man då? JO MAN SUPER, så vi söp och drog till festivalen. Sen så söp vi lite till och lite till. Jag pericade mig, vi träffade random människor, folk försökt klämma på Fanny och vi fick Back stegs pass.
Fucking good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0