Intensiv dag!

Ojojo...vilken intensiv dag! Jag skulle inte bli förvånade i fall min armar gick av för tillfället. Åh vad dem värker. Tro mig tränings värk imorgon. Halleluja. Har svettats sen halv 9 imorgse. Så just nu känner jag mig som en äcklig blött svamp, redo att sjuka i hopp i en blött fläck på golvet. BUT I FEEL SO GOOD RIGHT NOW! BOOJA

Hade power yoga imorgse, sen blev det Tap dance. Oh god, tap är så svårt. Haha kordernations svårigheter 3000! Yees thats me! Sen ett intensiv jazz lektion följt av akrobatick och sist men inte minst salsa. Och då är de här mer en 1 timmes lextioner vi pratar omhär, mina lextioner är nästa över 2 timmar varje lextion! Så jag förväntar mig magrutor till somman, OM jag kan hålla mig borta från chockladen.
Så nu ska jag gå och ta av mig sminket och börja läsa på vårt nya manus "This happy breed". 90 sidor att komma igen, so I better start now or I will be sitting hole night.
Byebe<3

Kommentarer
Postat av: stalker

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

2011-01-10 @ 23:00:31
URL: http://collecting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0