I'm Back

DEPPRATIONS ERROR!

Pust och suck, denna vecka har inte vart lätt. Haft ångest och tvångstankar stup i kavrtden, inte orkat plugga, vart på ungdomsmottagingen, haft ett liv som vart upp och ner. Men nu är det påsklov! Så när jag vaknade idag bestämnde jag mig att vara en good student men det slutade i J-Drama terapi. Sett på japanskt drama hela dagen (UNDEBART!) Sedan kom CC<3<3 över och vi chillade här hemma oss mig med cigg och mer J-Drama, Men vilket nu har let till mer ångest över min sjö av läxor som ligger och väntar på mig i köket.

Sedan fic´k jag veta att jag skulle vara mobell för hennes nya företag. Den manupulativa kvinna, lyckas alltid. MEN jag ska lyckas att komma undan för nu när jag tänker på det känns det bara jobbigt och jag kommer ha en massa ångest efter om jag gör det. Jag st år bakom kammran banne mig inte framför:P Chill om man skoj fotar själv men inte annars.

Och imorgon ska jag träfffa min underbara fanny och marika!<3
                                                 

Får hoppas att jag inte får panik ångest och bangar. Men nu ska jag åter gå till min terapi Ikebukuro West Gate Park.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag älskar dej

vad ska du vara modell för?

2009-04-07 @ 23:58:52
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0