snart åker jag

PEPPEN


Nu sitter jag i soffan och peppar för att snart dra till jobbet, fy jag har en sådan huvudvärk, hoppas verkligen att den går över innan jag börjar jobba annars blir det knas. By the way! Nu har jag taggit ut mitt lös¨hår och förblir kort hårig för ett tag. Burr hatar mitt korta hår, kan inte göra något med det. Och imorgon börjar t skolan igen.....oh god trode aldrig jag skulle ta mig till    3:an.....knasXD






Ojoj vad ska jag göra med mitt hår? Har inte klipptid förren första september, KNAS

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan det är underbart sött!

Om jag fick bestämma skulle du sitta fast sådär i min säng som en minni anki och aldrig komma loss!<3

2009-08-20 @ 09:52:58
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0